Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heeft Istanboel ook een vuilnisophaaldienst van gemeente wege? En zo ja hoe vaak komt die dan het vuilnis ophalen in de woonwijken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Milieu
660
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nog zo een vraag over Turkije! Hebben al die Turkije vragers samen een Turks reisbureau ofzo????
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
We willen Turkije opstoten in de vaart der volkeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ok, maar je doet er weinig mensen een plezier mee hor! :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Edje40; het is niet verplicht vragen te lezen en te beantwoorden; dan ga je toch door naar de volgende vraag. Er zijn zoveel vragen die me niet veel interesseren, andere (n) wel. Dat is juist het leuke aan GV. Voor elk wat wils.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je Jera, ben ik met je eens. Het valt mij ineens op dat er zoveel vragen worden gesteld over Turkije en ik mij dus afvraag vanwaar die interesse? Het is echt opvallend.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hier in "mijn" woonwijk (Beyoğlu) in Istanbul wordt het vuilnis dagelijks opgehaald. Je pleurt je vuilniszak op een willekeurige plek langs de weg, en de volgende dag is hij verdwenen.

Naast de gemeentelijke vuilnisophaaldienst lopen er veel afvalverzamelaars rond. Die doen aan afvalscheiding: de ene afvalverzamelaar haalt alleen het papier en karton uit het vuilnis, de andere alleen het plastic, weer een andere alleen kleding en katoen, enzovoort. Wat resteert, wordt ofwel door de zwerfkatten, ofwel door de gemeentelijke vuilnisophaaldienst meegenomen.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank voor deze plastische omschrijving!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding