Bij het restafval, dus gewoon in de vuilnisbak.
Amadea
3 jaar geleden
koraal19
3 jaar geleden
bedankt voor het antwoord, ik wil het als beste antwoord markeren maar ik zie de optie niet!!
Ivana
3 jaar geleden
Er zit metaal aan, dus bij het metaal op de werf!
Amadea
3 jaar geleden
Iets met een vraag, reactie of antwoord doen gaat door te klikken op de drie puntjes. Het lijkt mij niet dat de afvalscheidingswijzer verkeerde informatie verstrekt, Ivana...
Ivana
3 jaar geleden
Amadea, Puur ervaring, maar het kan per gemeente anders zijn. Ik kreeg bij de werf op m'n kop, en moest het in een metaalcontainer gooien. Als het alleen gaat om een zadeldakje is het natuurlijk wat anders!