Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bij welk afval hoort een pannenset?

Ik heb net een nieuw pannenset gekocht. Nu wil ik de oude set weggooien. Maar bij welk afval hoort het eigenlijk. Het zijn gewone pannen voor gas met glazen deksel en zwarte handvaten.
De set is zo versleten dat de kringloop geen optie meer is.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Milieu
44.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als het grootdeels metalen pannen zijn, kun je ze in de regel gewoon mee inleveren met oud-ijzer. Ook alle andere oude metalen zijn daar meer dan welkom - en als het er genoeg zijn, kun je er soms nog geld voor krijgen ook ;-)

Is dat geen optie, dan kunnen ze gewoon bij het restafval, of als je kliko daarvoor te klein is, met het grof vuil mee naar de gemeentewerf ; daar worden metalen vaak ook weer uitgevist voor hergebruik.

Toegevoegd na 47 seconden:
Let wel : de glazen deksels zijn vuurvast glas, en die mogen dus niet in de glasbak. Je kunt ze gewoon kwijt bij het restafval.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Waarom mag vuurvast glas niet in de glasbak?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
...eeh...omdat dat op de glasbak staat ?
Leuke vraag ; stel hem zou ik zeggen.
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Gedaan :-)
http://www.goeievraag.nl/vraag/maatschappij/milieu/mogen-soorten-glas-glasbak.536438

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding