Ieder mens stopt met groeien aan het einde van de pubertijd daarna volgt alleen nog maar onderhoud en vernieuwing van cellen vanaf je ongeveer 35 jaar begint de aftakeling .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ja, een groeistoornis kan op verschillende momenten van de ontwikkeling ontstaan, zoals door erfelijkheid, door het samensmelten van ei- en zaadcel (spontane mutatie), tijdens de zwangerschap, door infectieziekten, door ongelukken en door stoornis van vitale organen (zoals hart, lever, nieren en darmen).

De erfelijkheidsdragers en de organen zijn de bouwstenen van het lichaam en dragen bij tot de ontwikkeling van de mens. Indien er ergens in de ontwikkeling een storing is, doordat er een bouwsteen niet helemaal af is of ontbreekt, dan kan dat één van de oorzaken zijn van een lengtetekort....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je overleden bent, groei je vast niet meer ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, ik ben een mens en ik ben al lang geleden gestopt met groeien.
Sterker nog, volgens de laatste controle ben ik gekrompen.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je douche niet zo heet zetten :)
Al ben je op een bepaald moment lichamelijk gestopt met groeien, geestelijk zul je dat altijd blijven doen. Bewust of onbewust.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja,dat is wat ieder mens op een gegeven moment doet! Anders groeien niet alleen de bomen(vroeger) tot in de hemeel,maar de mens ook.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat kan, je kan zelfs krimpen.