Waar kan ik mijn videobanden inleveren?

waar kan ik mijn oude videobanden kwijt/inleveren?

10 jaar geleden
in: Milieu
14.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan altijd proberen ze op marktplaats nog te verkopen

Antwoorden (3)

Bij het chemisch afval, bij jouw gemeentereiniging.
Amadea
10 jaar geleden
Gewoon in de vuilnisbak want het gaat hier om restafval.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
elothomas
10 jaar geleden
Ik had de gemeentereiniging gebeld en die zeiden ook bij de restafval. maar zelf had ik echt gedacht dat het idd bij het chemischafval hoor.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je bent niet de enige die denkt dat het bij het chemisch afval hoort hoor. ;-) Daarom is de link van de afvalwijzer erg handig.
Ik zie op een site dat je ze gewoon bij het restafval mag doen.