Wat moet ik me voorstellen bij electrisch roken?

Wordt dit gedaan uit gezondheids-en /of milieuoverwegingen en hoe gaat het in zijn werk?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Milieu
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als hier geen (lang) antwoord van Marleen opkomt, dan weet ik 't niet meer... ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wilde het net zeggen: je moet even contact opnemen met Marleen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lol had ik ook al, die is ervaringsdeskundige, misschien moeten we haar even berichten?

Het beste antwoord

Bij de bron staat alles wat je wilt weten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Als jij een gat in een markt ziet en dat produkt ook nog op de markt brengt . dat doe je toch om er geld mee te verdienen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb een electrische sigaret, die ik gebruik in situaties waar ik niet gewoon kan roken, zoals in een restaurant.
het is voor mij dus een manier om toch aan m'n nicotine te komen.
de hoeveelheid nicotine kan je regelen dmv de vulling die je er in stopt.
je hebt ook vullingen zonder nicotine, maar met een smaakje, bijvoorbeeld vanille.
14 jaar geleden
Het is hoe dan ook een slap alternatief om toch aan je nicotine te komen, en volstrekt onnodig geweest als ze dat rookverbod niet door onze strot hadden geduwd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hert is een kleine rookgenerator die waterdamp oid. produceert en soms ook nicotine afgeeft als je er (krachtig) aan zuigt.
Een rode led, gecamoufleerd als brandende punt licht tijdens het trekken op om de illusie te completeren.
Er zijn nog steeds mensen die denken dat een sigaret in de mond een sexy uitstraling geeft.
Gelukkig zijn er weldenkende mensen die deze achterhaalde opvatting hebben laten varen.
Tegen zenuwachtigheid (vaak een reden tot roken)
zijn betere middelen.
Raadpleeg -als dat het probleem is- uw arts.