Wie moet het aangeven dat 1persoons huishouden naar 2 pers. veranderen?

Doet de bewoner dit of degene die komt inwonen of gaat dit automatisch bij inschrijving van de gemeente?

Toegevoegd na 1 uur:
Nog een extra vraag... hoeveel verschil zit tussen een 1 of 2 persoons huishouden. Hoe wordt dat berekend?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Milieu
3.6K

Het beste antwoord

Gaat automatisch bij inschrijving bij de gemeente.

Toegevoegd na 2 uur:
Antwoord op je tweede vraag: Die bedragen verschillen erg per gemeente. Je moet het terug kunnen vinden op de website van jouw gemeente. Soms voegt de gemeente ook een bijlage bij bij de aanslag zelf waar het op vermeld staat. Misschien heb je zelf nog een oude? Overigens maakt het niet uit of je met z'n tweeën of z'n tienen ergens woont. Het gaat erom dat er meer dan één persoon woont.