i.v.m een moord, dumpen ze wel eens een lijk in een bos.!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goede nadeel van bossen..

Andere antwoorden (15)

Dat als je er met je hond loopt, hij veel kans loopt om teken te krijgen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze staan vaak in de weg bij het aanleggen van nieuwe snelwegen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat je ze niet meer ziet door de bomen.
14 jaar geleden
Dat je er zo een hoop aan moet doen voor het kranten zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 voor de lach :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahaha +1
Je kunt er snel verdwalen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Loco;

Dat het er na een regenbui nog zo lang nadruppelt.

Toegevoegd na 13 minuten:
En dat beren erin schijten natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat je er niet met je zondagse schoenen kunt lopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ze niet in mijn achtertuin groeien
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door al die bomen en struiken zie je niet wat erachter zit. Wilde beesten en enge mannen kunnen zich makkelijk verstoppen achter al die bomen. Verder zijn bossen erg saai.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ze niet zo hoog zijn
ben jij de hoogste boom!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat er zo veel honden in schijten. Kunnen de bossen zelf niks aan doen natuurlijk, maar dat is wel de voornaamste reden dat ik er niet zo vaak kom als ik eigenlijk zou willen. Woon verdorie náást een bos. Okee, een openbaar hondentoilet.....
Niks wandelen, hutten bouwen, paddenstoelen kijken, eikels en kastanjes zoeken, speurtochtje spelen; het is van rand tot rand stront wat de klok slaat.
Dat vind ik wel een groot nadeel van bossen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat er zo ontzettend veel bomen in staan en dat je deze niet gratis mag kappen voor de houtkachel. Bomen genoeg maar hout is duur!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat de bomen niet aan de kant willen gaan als je er met je zatte kop doorheen wilt fietsen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+je hahaha
Dat als je niet goed uitkijkt je wel eens tegen een onderdeel ervan(boom) kunt lopen en dat dat zeer pijnlijk kan zijn!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het neemt zoveel ruimte in beslag