Wat ga jij in de toekomst doen aan een beter milieu?

Ik ben erg benieuwd wat jij van plan bent om te gaan doen om een gezonder milieu te creeren.

Weet jij het antwoord?

/2500

Veel fietsen en openbaar vervoer nemen Afval scheiden nieuwe spullen kopen als oude kapot of versleten zijn spaarlampen spullen die ik niet meer kan gebruiken aan een ander geven of verkopen de wasmachine op 30 graden wassen was ophangen de gebruikelijke dingen, eigenlijk!!! Niets bijzonders

Gescheiden afval [4 bakken] Composthoop in de tuin, de compost gaat zo huppatee op de groententuin waar ik mijn groenten verbruik Uiteraard overal in huis spaarlampen Rond kerst gaan alle stopcontacten bij electro apparatuur met sluierstand eruit, en worden vervangen voor stopcontacten met schakelaar

Waarschijnlijk helemaal niets. Dat het milieu achteruit gaat, wisten ze 20 jaar geleden ook al. En toen hebben ze er al niets aan gedaan. Dan ga ik er nu niet voor in een stuip liggen. Ook eigenlijk omdat ik helemaal niet zo vervuilend ben :) Ik ben dit jaar al 5 min per douchbeurt minder gaan douchen.. woah!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100