Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Merk je iets van de klimaatverandering?

Denk je dat die hittegolven van afgelopen jaren te wijten zijn aan de klimaatverandering? Of zijn dat natuurlijke golfbewegingen in ons klimaat? En hoe zit dat met die elfstedentocht? Merk je er zelf direct ook iets van?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Milieu
845

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het warmste jaar is nog steeds 1703 toen de temperatuurmetingen begonnen. Maar niemand schijnt dat interessant te vinden...

Verder was het rond de vroege middeleeuwen 450 - 800 naar verwachting gemiddeld warmer dan in 1947, wat nog steeds als één van de warmste jaren word gezien...

Laat het gewoon over aan moedertje natuur want die grijpt echt wel in als het nodig is...

En dat de zeespiegel zo ver stijgt dat half Nederland onder water staat zie ik niet zo erg snel gebeuren. Dit om de heel simpele reden dat de Noord en Zuidpool net genoeg ijs hebben om de zeespiegel 1.13 mtr. te laten stijgen...

Dus op de vraag of dat ik iets merk van de klimaatverandering? Absoluut niet...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

van klimaatverandering zul je inderdaad iets gaan merken, echter is klimaatverandering een natuurlijk proces wat (door velen beweerd) wordt versneld door broeikasgassen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja het kudtweer in de zomer en winter.. oja ook lente en herfst
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Tis altijd kudtweer... Echter is het gemiddelde wel wat warmer, al zijn de winters kouder
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Persoonlijk merk ik er niks van.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Klimaatverandering is een theorie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding