Op welke site kan je van de afgelopen 14 dagen de max & min temperatuur en de neerslag zien?

Ik moest voor school een opdracht doen , waar we 1 maand lang elke dag de max temperatuur , min temperatuur en de neerslag moesten opschrijven. Maar ik was dat helemaal vergeten. Dus weet iemand misschien een site waar je dat terug kan vinden?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
7.4K

Antwoorden (2)

op www. wunderground.com. Daar kan je gemakkelijk elke plaats terug kijken
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Amadea
8 jaar geleden
Waar zit dan de mogelijkheid om een datum in het verleden aan te geven? Ik zie alleen de huidige weersomstandigheden.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
en een beetje naar beneden scrollen zie historic almanac
vb
http://www.wunderground.com/history/airport/ETMN/2016/2/14/DailyHistory.html?req_city=Bremerhaven&req_statename=Germany&reqdb.zip=00000&reqdb.magic=1&reqdb.wmo=10129
Je kunt hier de temperaturen en neerslag per weerstation in Nederland zien (vanaf 1901 zelfs):

http://projects.knmi.nl/klimatologie/daggegevens/

Je kunt hier direct een selectie downloaden, dat scheelt overtypen:

http://projects.knmi.nl/klimatologie/daggegevens/selectie.cgi

Vink TN, TX en RH aan en kies een weerstation.
Temperatuur is in 0.1 graden Celsius!

TN = Minimum temperatuur (in 0.1 graden Celsius);
TX = Maximum temperatuur (in 0.1 graden Celsius);
RH = Etmaalsom van de neerslag (in 0.1 mm)

Toegevoegd na 4 minuten:
N.B. De tweede link pakt selectie.cgi niet.. Kopieer deze link dus volledig naar je adresbalk.