Waar vind ik gegevens van temperaturen per uur (of half uur) tijdens zomer 2015 (mn hittegolf)?

Ik zoek de gegevens over de temperaturen van de afgelopen zomer, en niet de temperatuur van de dag, maar de temperaturen in kleine tijdstapjes van bijvoorbeeld een uur. Het liefste ook nog de keuze van een bepaalde plaats of provincie.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hey, lastig te vinden inderdaad.
http://projects.knmi.nl/klimatologie/daggegevens/
Voor meer elementen van deze stations, kies "Download"
Dit staat onderin, misschien staat daar meer informatie in, ik heb het niet gedownload

Antwoorden (1)

Op weatherspark.com kan je alle gegevens tot ong. 1950 terug kijken per uur. Bovenin voer je de plaatsnaam in en dan druk je op dashboard (onder de plaatsnaam) en dan kan je inzoomen d.m.v scrollen tot de periode van de hittegolf of een bepaalde dag.
Groeten Coen