Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (2)

Volgens de Algemene Hoogtekaart Nederland ligt Swifterbant op 3 meter onder NAP, en Dronten op 80 cm onder NAP.

Ik heb mijn informatie van onderstaande bron, door links op Viewer te klikken en dan de plaatsnaam in te typen. Wil je het nauwkeuriger weten, dan klik je links op Postcodetool.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
tikrit
12 jaar geleden
De opgehoogde kern van Dronten ligt 3 meter onder NAP, de rest 4. Ik weet dat ik, als er een dijk zou doorbreken, op mijn dak moet gaan zitten, dus die 80 cm klopt niet.
Cryofiel
12 jaar geleden
Het ligt er inderdaad aan wáár in Dronten je meet. Daarom schreef ik erbij: wil je het nauwkeuriger weten, dan klik je links op Postcodetool. Je kunt ook inzoomen op de kaart en dan ergens klikken (klik dan wel in een straat of een veld, niet op een gebouw, want daarvan ligt het dak natuurlijk hoger). Als ik dat doe, kom ik op een hoogte tussen de 2,5 en de 4,8 meter onder NAP.
Ongeveer 4 meter onder NAP
(Lees meer...)
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding