Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

In Nederland hebben we dit jaar een vrij warme winter. Is dit overal ter wereld zo? Of kan dit per land verschillen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Indien het in een bepaald land erg zacht weer is, is dat vaak ook zo in de omliggende landen.
Hier in europa, waren ook de landen in het hoge noorden en oosten uitzonderlijk zacht, al maanden lang.
Tegelijk is het in andere delen van de wereld juist in grote gebieden veel te koud.

Maar er zit verandering aan te komen, heel vaak worden extremen opgevolgd door tegenovergestelde extremen.
b.v. na een zeer droge maand nov. kwam een zeer natte maand dec.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In principe kan dit per land verschillen, ik weet alleen van vrienden in Zweden, italie en Zwitserland dat het bij hun ook ongewoon zacht is. Amerika is voor zover ik weet ongeveer hetzelfde als vorig jaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook hier in België is het zo. Op andere plaatsen waar het nu wat warmer zou moeten worden, heeft het gesneeuwd (India Bv). Ook in Alaska heeft het meters gesneeuwd. Door de opwarming van de aarde is bijna alles omgekeerd!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan per land verschillen. In delen van oostenrijk is nu voor het eerst sinds, ik meen 30 jaar, 4 meter sneeuw gevallen. En hier is t warmer.
Elk kand kan verrast worden...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding