Oranje is kracht 10-11, rood is kracht 12.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoe krijg jij dat plaatje toegevoegd :)? Plusje voor je antwoord
bamibal
12 jaar geleden
Gewoon, "Afbeelding toevoegen" bij het geven van een antwoord.
Windkracht wordt meestal weergegeven in de eenheid beaufort. Deze eenheid is exponentieel en je kan dus niet echt zeggen 1 beaufort is 2 km/uur of iets dergelijks.

In de bron is een tabel weergegeven die aangeeft welke windsnelheden in m/s en km/u horen bij een bepaalde windkracht.