Nee, dat is het niet. Het is nog niet eens winter!

Overigens heeft het her en der al wel wat gesneeuwd en gehageld de afgelopen week.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, het is eerder een zeldzaamheid dat er wel sneeuw ligt.

Het komt ook vaker voor dat we geen witte kerst hebben dan dat we er wel een hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sneeuw is ook droog.
Je kunt het beter omdraaien. Het was juist eerder zeldzaam dat er vorig jaar zo vroeg al sneeuw lag.
En sowieso zeldzaam ook dat het ineens meerdere jaren achter elkaar sneeuwde. We hebben het daarvoor jaren en jaren zonder (noemenswaardige) sneeuwval moeten stellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, als er in Nederland sneeuw valt (en ook langer dan een paar uur blijft liggen) dan is dat meestal later. Het valt mij altijd op dat vaak rond Oud & Nieuw de eerste echt koude dagen zijn en dat het dan pas goed begint te vriezen.

Sneeuw hebben we niet veel in Nederland. Ik zag vorige week een grafiek maar kan hem nu niet terugvinden. Het kwam erop neer dat we afgelopen jaar een extreme piek in sneeuw hadden en dat er in 1979 nog meer was gevallen, maar gewoonlijk hebben we maar een paar dagen per jaar (ik geloof zo tussen de 5 en de 8 gemiddeld) dat de sneeuw blijft liggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neen hoor.
Het is geenszins zeldzaam dat er half december nog geen sneeuw is gevallen in Nederland.
Wat dat betreft verloopt alles dus heel normaal in jullie landje ;-)