Volgens mij een zaaimachine
een jaar geleden
SimonV
een jaar geleden
Zaaien? Welke zaden worden hier dan mee gezaaid? Waarom worden ze eerst door zo'n voorbewerker gehaald?
Inekez1
een jaar geleden
Ik weet niet wat het wel is, maar het is in elk geval GEEN zaaimachine. De houten bakjes zijn om iets op te vangen nadat het door het apparaat is gehaald. Een zaaimachine heeft een bak voor de zaden die daarna door het apparaat worden verspreid of gepoot.