Is het mogelijk om het systeem van de Melkklier, te ontcijferen en te verwerken in een machine? Zodat de koe lekker in de wei kan blijven..

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

Melk bestaat voor een groot deel uit water, vet en eiwit. Dit zijn dus allemaal zgn koolwaterstofen, ofwel combinaties die bestaan uit C O en N
koolstof zuurstof en stikstof. Deze bevinden zich ook in de lucht.

Men is ook bezig om kunstmatig vlees te maken, melk zou theoretisch dus ook mogelijk moeten zijn. Reken er echter wel op, dat als men kunstmatig melk kan maken er geen veehouder meer is die zijn / haar koeien in de wei laat lopen voor de leuk, want als er geen inkomsten tegenover staan zal niemand de kosten willen maken.

veehouderij is geen liefdadigheid!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
tinus1969
7 jaar geleden
Wat heeft die opmerking over koolwaterstffen er mee te maken?