Hoe vangt men waterkonijnen?

Toegevoegd na 8 minuten:
Heb dat beloofd aan annna!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Amadea
11 jaar geleden
Dat staat hier uitgebreid in beschreven: http://www.nmpijnacker.nl/downloads/Muskusratten.pdf
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met een lekker recept hè! ;-)
niko
11 jaar geleden
wie is annna?en waarom is dit relevant om te vermelden?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En wat heb je annna beloofd? De vraag te stellen, of een waterkonijn te vangen? ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@niko, @tacuma: Annna is de meid van reactie nr. 2, ze droomt ervan om waterkonijn te eten, niet meer verkrijgbaar in België.

Het beste antwoord

in kooien en klemmen, kooien drijven en hebben een ingang waar ze wel in kunnen en niet er uit, en klemmen zetten ze bij gegraven gangen, en op plaatsen waar riet enz. word gegeten.
met klemmen zijn gelijk dood, en in kooien verdrinken ze.