De Stromanthe sanguinea.
Om precies te zijn de De Stromanthe sanguinea Triostar. Deze is verre familie van de Calathea en komt uit Midden-Amerika.
Deze plant wordt "Triostar" genoemd vanwege de driekleurige bladeren die in rood, roze en groen kleuren komen. De is gemakkelijk te onderhouden en ook nog eens mooi is om naar te kijken. De plant heeft een lange bloeiperiode en kan in de zomer kleine witte bloemen produceren. Het is belangrijk om de plant op een plek te plaatsen die voldoende indirect zonlicht krijgt en om ervoor te zorgen dat de grond niet te droog of te nat wordt.
SimonV
een jaar geleden