Kan ik in mijn tuinkas hout of boomschors snippers over de bestaande tegelvloer strooien?

een jaar geleden
in: Flora
1.4K
Richardjedat
een jaar geleden
Ik gok van niet, want er wordt dan vocht vast gehouden dus de kans op schimmel wordt erg groot.
TurfGraver
een jaar geleden
Dat kun jij. Of het verstandig is?
tinus1969
een jaar geleden
Waarom zou dat willen doen? Wat is je doel?
Riek
een jaar geleden
De tegels waar de kas opstaat zijn van basalt. Dit word zomers echt gloeiend heet, waardoor het nog warmer in mijn kas word. Ik dacht op deze manier de hitte wat de vloer dan afgeeft wat af te koelen vandaar mijn vraag.

Antwoorden (1)

Gaat een glibberig boel worden.
een jaar geleden