Waar komen basilicumzaadjes vandaan?

Als je een zaadje van de komkommer in de grond stopt, krijg je meerdere komkommers die allemaal zaadjes bevatten. Hoe zit het met basilicum? Dat zijn toch gewoon bladeren? Hoe krijg je hier zaadjes van?

2 jaar geleden
in: Flora
1.7K

Antwoorden (1)

Basilicum gaat na verloopt van tijd bloeien en vormt dan zaden. Dus eigenlijk als zo veel planten dat doen.
Plaatje bij antwoord