Hoe heet de boom op de foto?

Ik heb geen idee hoe deze boom heet en weet daardoor niet hoe te verzorgen. Weet iemand de naam van het boompje met de witte bloemen?

Picture for question
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Flora
2.3K

Antwoorden (2)

Het is een Azalea op stam. Voor tips over verzorging van een azalea kun je ook zoeken op rhododendron.
3 jaar geleden
Rhododendron
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
@Waris1986
De Bloemen van een Rododendron zijn veel compacter en als een soort "bollen" verdeeld over de struik, terwijl de azalea juist de bloemen over de hele struik verdeelt.