Mijn Salix op stam/katje in pot is bruin geworden door de warmte/droogte. Kan ik hem nu snoeien?

Ik wil hem in een grotere pot zetten, ik weet alleen niet of dat nu kan en tegelijk kan/moet met snoeien?!

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Flora
1.5K
Z512099
5 jaar geleden
Enkel het dode hout wegsnoeien en wat in vorm brengen, de plant is in rust zodat hij verpot kan worden.

Antwoorden (1)

Ik heb dat probleem ook met mijn katje, maar let op NIET snoeien omdat de katjes op het oude hout bloeien en er kans is op invriezen, na de bloei kun je volgend jaar weer het juiste model en dood hout er uit snoeien.
voor nu lekker oppotten en verzorgen de winter door.