Waar kan ik paddenstoelen vinden?

Als ik me goed herinner, was/is er een site waarop te zien is waar je welke paddenstoelen kunt vinden (het gaat om fotograferen, niet om plukken en/of eten).

Bestaat er zo'n site, en zo ja, welke is dat?

5 jaar geleden
in: Flora
2.7K

Antwoorden (1)

De herfst is de perfecte tijd om op zoek te gaan naar paddenstoelen in de bossen en andere natuurgebieden. Vooral na een natte zomer zijn er ontzettend veel paddenstoelen te vinden in de natuur, dus maak een mooie herfstwandeling en kijk goed om je heen om niets over het hoofd te zien. In Nederland komen er tientallen paddenstoelen voor in het wild. Wij hebben de meest voorkomende, maar ook enkele bijzondere paddenstoelen voor je op een rijtje gezet.
Paddenstoelen groeien overal dat gaat niet per soort ga de bossen in. onderstaande link geeft inclusief een pdf nog meer info.