Welke planten zijn dit en moet ik ze kort snoeien voor onderhoud?

Het gaat om zowel het lage als hoge struikgewas

Picture for question
2 maanden geleden
in: Flora
TurfGraver
2 maanden geleden
Siergrassen (neem aan dat je die bedoeld).
Eind feb begin maart terugsnoeien tot zo'n 20 cm.
Willems105140
2 maanden geleden
Dank voor uw reactie. En geldt dat dan ook voor die hoge met een soort pluim daarachter?
TurfGraver
2 maanden geleden
Ja, die ook.
Willems105140
2 maanden geleden
Nogmaals dank!

Antwoorden (1)

Groenblijvende siergrassen hoef je niet te snoeien, die zijn winterhard. Deze verdorde grassen kan je nu snoeien op z'n 20 cm. Je zal dan zien dat de nieuwe groene sprieten alweer tevoorschijn piepen.
2 maanden geleden