hoe kan ik een filter van Snapchat halen, terwijl de foto niet van mij is?

Ik heb een Snapchat foto gekregen en een screenshot gemaakt, nu zit er op die foto een tijd en die wil ik weg halen. Hoe kan dat? Want de foto is niet door mijn Snapchat gemaakt

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
11.6K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Volgens mij heb je het over een timestamp en niet een filter. https://www.movavi.com/support/how-to/how-to-remove-date-stamp-from-photo.html

Antwoorden (1)

Dat is helaas niet mogelijk. Een "screenshot" staat los van Snapchat. De foto is dus als het ware "een" geworden. Het is wel mogelijk om het filter te verwijderen als de persoon die de foto via snapcjst heeft gemaakt, deze heeft opgeslagen on "herinneringen" (memories).