mijn ex zit in schuldhulpsanering en het lbio stelt176,85 voor tegen finale kwijtschelding wat betekend dat?

dit betreft achterstaande kinderalimentatie met dit bedrag zit ik nog onder bijstandsniveau kan ik dit weigeren?ex heeft 1/2 jaar niet betaald zou 325 euro moeten zijn.moet ik genoegen nemen met dit bovenstaande bedrag omdat schuldsanering dit verzoek aan lbio heeft opgelegd?wie heeft daar ervaring mee?
ex moet mij met opgeld lbio nog 2755 euro betalen.
heb ook achterstand gekregen daardoor wat ik weer aan gemeente moet terug betalen.omdat hij niet betaalde zat ik onder bijstand.heb werk ook maar wegens handicap kind kan ik zelf niet veel uren bijdraaien.
Oh ja ex heeft wel plasma televisie,merkkleding,dure flat(huur) is baan kwijt (eigen schuld) en laks met rekeningen zelfs schulden van voor mijn tijd ben ik dan boeman om te zeggen daar neem ik geen genoegen mee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wetgeving
1.3K

Antwoorden (1)

Dat soort HUFTERS zouden keihard aangepakt moeten worden! --sorry maar moest het ff kwijt----

Het komt erop neer dat het aanbod wat jij krijgt geaccepteerd dient te worden om vervolgens kwijtschelding toe te stemmen.

Meneer probeert onder zijn verplichtingen uit te komen door zichzelf financieel leeg te laten bloeden! Maar wel zwart een voorraad aan leggen om te kunnen leven.

Gezien jouw financiele achtergrond sta je machteloos, ik ken dit soort situatie"s en je bent absoluut niet de enige!
Eigenlijk zou je nu genoeg geld moeten hebben om meneer ff flink aan te pakken via een advocaat!
Ik zou adviseren om er werk van te maken via diverse instanties.

Ik denk dat jij op dit moment er meer bij bent gebaat als die vent financieel binnenste buiten wordt gekeerd dan dat jij nog enkele stuivers vangt!