Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

zijn de 'gratis post' enveloppen nog steeds geldig?

een paar jaar geleden was er een actie van gratis-post.nl. je kon dan 20 gratis enveloppen krijgen en die ook gratis versturen tot een gewicht van 20 gram omdat er reclame opstond. nu heb ik nog een aantal enveloppen gevonden hiervan, maar ik weet niet of ze nog geldig zijn.

op de website gratis-post.nl is hierover niks meer te vinden en een contact adres of emailadres staat er niet bij helaas.

wie weet hoe het precies weet of heeft een link of emailadres waar ik mee verder kom?

alvast dank

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wetgeving
698

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Stuur er een ongefrankeerd naar jezelf - of hij komt zonder meer aan, of er zit zo'n sticker voor strafport op.
In het eerste geval zou het dus kunnen dat de envelop nog geaccepteerd wordt, in het tweede geval weet je dat je er toch een postzegel op moet plakken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Stel je vraag op het postkantoor, daar weten ze meer van!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.tekstidee.nl/documents/PresentatieGratis-postX.pdf, blz. 5, suggereert dat de 'vloppen 1 jaar geldig waren. Als het tenminste de actie is die je bedoelt. Onderaan in ieder geval twee telefoonnummers. Of die nog bestaan, na 3 jaar, durf ik niet te gokken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding