wat was verboden en mag nu wel?

uit het wetboek gehaald.
of komen er alleen maar nieuwe verboden bij en gaan er geen af?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wetgeving
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mocht toen wel en wat is nu verboden: die lijst zou heel wat langer zijn.
Ik ging nog kamperen in de duinen als 14-jarige ;
Hops alles op mijn brommertje en tegen 80km/uur ,zonder helm de duinen in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waar zijn die tijden gebleven

Het beste antwoord

Wetten komen, wetten gaan. Je zou de staatscourant grondig moeten bijhouden om op de hoogte te blijven van wat er allemaal verandert.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik ben zelf keurmeester voor auto's (A.P.K.).
Alleen hier veranderen de regeltjes (wetten) jaarlijks.
jc54
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Fietsen zonder rijwielplaatje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt wel.+1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
homo huwelijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sorry verkeerd neergezet
homo huwelijk was vroeger verboden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Topless zonnen op een gewoon strand was vroeger verboden. Tegenwoordig in een groot deel van de wereld toegestaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Euthanasie.
Abortus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op 1 oktober 2000 is het algemeen bordeelverbod verdwenen uit het Wetboek van Strafrecht. Het is sinds die datum niet langer verboden een bordeel te exploiteren.
Amadea
13 jaar geleden
Zeggen dat Aarde rond de Zon draait.
Als je dat vroeger zei riskeerde je de brandstapel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De grote winkels en meubelboulevards open op ,2e kerstdag,2e paasdag,en 2e pinksterdag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het voor eigen gebruik stoken van alcohol was in Nederland verboden maar is door Europese wetgeving weer toegestaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik meen godslastering?
Dat is er nu toch uit?