Wij Beatrix, bij de gratie Gods, Koningin der Nederlanden, Prinses van Oranje-Nassau, enz. enz. enz. Wat is dat volledig?

Wat moet er staan bij de Enz. enz. enz.?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wetgeving
1.8K

Het beste antwoord

De enz, enz, enz staat voor al haar titels .

Hier een rijtje met titels van onze Koningin:
Koningin der Nederlanden
Prinses van Oranje-Nassau
Prinses van Lippe-Biesterfeld
Markiezin van Veere
Markiezin van Vlissingen
Gravin van Katzenelnbogen, Vianden, Dietz, Spiegelberg, Buren, Leerdam en Culemborg
Burggravin van Antwerpen
Barones van Breda, Diest, Beilstein, de stad Grave, het land van Cuijk, IJsselstein, Cranendonck, Eindhoven, Liesveld, Herstel, Warneton, Arlay en Nozeroy
Vrijvrouwe van Ameland
Vrouwe van Borculo, Bredevoort, Lichtenvoorde, Loo, Geertruidenberg, Klundert, Zevenbergen, Hooge en Lage Zwaluwe, Naaldwijk, Polanen, Sint Maartensdijk, Soest, Baarn, Ter Eem, Willemstad, Steenbergen, Montfoort, Sint Vith, Bütgenbach, Niervaart, Daasburg, Turnhout, Besançon.
Hertogin van Limburg
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De rest van haar titels. Barones van...
Gravin.... enz. enz.

Maar hoe vind je 'Bij gratie gods'? Hoezo god?
Bij gratie van het volk zal ze bedoelen ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
alle andere titels; zoals barones van Breda, vrouwe van .../
ik heb gee idee welke nog meer, vraag me af of ze ze allemaal zelf kan benoemen. maar google eens op titels koningin Beatrix. Misschien kom je ze dan tegen
anneliez