Waar wordt een verdachte vastgehouden met het afvoeren naar de politieauto?

Bij de arm, de boeien, of waar? En wat als ze niet zelf meelopen?
Dus stel, ze nemen mij mee, en ik loop niet mee.
Waar houden ze mij dan vast?

10 maanden geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (1)

Verdachten worden meestal vastgehouden in een politiecel of een gesloten ruimte. Vervolgens worden ze afgevoerd naar de politieauto, waar ze naar het politiebureau worden gebracht.
Bronnen:
2 maanden geleden
Abcde
2 maanden geleden
'De vraag is bij welk lichaamsdeel worden ze vastgehouden tijdens het vervoer naar de politieauto. Daar geef je geen antwoord op. Door het niet lezen van de aanvullingen sla je de plank vaak mis.