Word je lengte opgemeten als je een ID-kaart gaat aanvragen?

Volgens me paspoort 1,74 en ik wou even vragen voor de zeker of je ook voor je is kaart opgemeten wordt

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Wetgeving
10K

Antwoorden (1)

je moet je lengte opgeven. Volgens mij is er wel een mogelijkheid te meten als je het echt niet weet. Maar over het algemeen vertrouwen ze er wel op dat wat jij opgeeft de goede lengte is. Ik denk dat als jij zegt dat je 170 bent terwijl je duidelijk 20 cm langer of kleiner bent ze wel bewijs willen
anneliez
3 jaar geleden
Amadea
3 jaar geleden
In het gemeentehuis bij de loketten voor paspoorten zijn meetlatten tegen pilaar of muur bevestigd.