MAG JE parkeren op een invalide parkeerplaats waar van de paal is afgeplakt?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Wetgeving
2.3K
ronron1212
4 jaar geleden
Wat bedoel je de paal waar het bord op staat of is het bord af gedekt?
paulus811
4 jaar geleden
Het zal ook uitmaken wie de paal heeft afgeplakt, risico is dat je dat waarschijnlijk niet weet. Op een invalidenplaats parkeren en een zak over de paal trekken werkt dus niet.

Antwoorden (1)

is de paal door de eigenaar afgeplakt wegens vakantie mag je er staan .
als het door een ander is gedaan om te pesten en je gaat er toch staan loop je de kans op een
boete van 280 euro +wegsleep kosten 373 euro ex btw kijk dus uit wat je doet
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ozewiezewozewiezewallakristallix
4 jaar geleden
Onzin.... een ander kan niet zien WIE de paal heeft afeplakt