Hoe gaan ze flatgebouwen van het gas afhalen in de toekomst?

Ik heb begrepen dat mensen met koop huis dat zelf moeten bekostigen, maar hoe zit dat met sociale huurwoningen en flatgebouwen?

4 jaar geleden
in: Wetgeving
1.2K
TurfGraver
4 jaar geleden
Dat zal de verhuurder (en doorberekend naar de huurder) moeten betalen.
Maar hoe en wat is dus nog allemaal niet duidelijk.
popeye
4 jaar geleden
@turfgraver hoe bedoel je doorberekend? dat is toch slechte zaak dan, als dat nog niet duidelijk is. mensen moeten zich er op kunnen voorbereiden toch.

Antwoorden (1)

Die zullen in de toekomst worden aangesloten op een stadsverwarming de kosten voor de aansluiting zullen door de bewoners betaald moeten worden. Voor huurwoningen zullen de aansluitkosten voor rekening van de verhuurder komen. Koken zal dan op electra moeten en de aanschaf van een kooktoestel zal in beide gevallen voor rekening komen van de bewoner.
ronron1212