Digitale intratuin cadeaukaart heeft spookafschrijving wat te doen?

We hebben een vriendin een digitale kado kaart van de intratuin gegeven. Maar toen ze die wilde gebruiken bleek er al geld vanaf geschreven. Navraag leerde dat dat in Meppel geweest zou zijn maar daar zijn wij noch vriendin ooit geweest. Heeft iemand soort gelijke ervaringen en zijn er eventueel stappen te ondernemen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wetgeving

Het beste antwoord

Neem Contact op met intra tuin en vraag om een uitleg hoe het kan.
mochten ze daar niet aan mee willen werken of de uitleg vind je onvoldoende neem dan contact op met de brance organisatie.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kunt ook eventueel via het tros radar forum een oproep doen of er meer mensen deze ervaring hebben.
Dan kun je gezamelijk stappen ondernemen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Kan je niets aan doen. Je kan hooguit naar de intratuin gaan en de situatie uitleggen. Maar zij kunnen niet voorkomen dat iemand jouw nummbers gebruikt