Mag je tijdens het praktijkexamen van het CBR je mobiel in je broekzak hebben?

Ik vroeg me af of je telefoon in je broekzak mag hebben tijdens praktijkexamen bij het CBR?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Wetgeving
2.1K
BonBonvanJohn
5 jaar geleden
Ik zou hem op stil zetten of desnoods op vliegtuigstand. Je wilt tijdens praktijk niet gestoord worden lijkt me. Maar het is niet verboden om hem bij je te hebben. Zeker niet opnemen als ie toch af gaat

Antwoorden (1)

Daar is geen verbod op. (Bij het theorie-examen wel om alle mogelijke fraude uit te sluiten).

Advies: zet 'm uit. Dan voorkom je in ieder geval dat je afgeleid wordt, of, nog erger dat je 'm opneemt als je gebeld wordt. Dan ben je (vrijwel?) zeker gezakt.
Computoon