ik heb 15000 euro shuld mag ik verhuizen naar uk engeland?

ik heb schulden maar wil weg uit nl kan dat
ik wil niet vluchten voor schulden
ik wil daar verder gaan met school
ik heb en kind die ik een beter toekomst kunt

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Wetgeving
1.5K
ronron1212
6 jaar geleden
Dat doe je wel als je naar Engeland wil. Zijn het belastingschulden dan kom je het land niet uit. Heb je dan al werk in Engeland want je schulden zul je als je daar woont nog steeds moeten betalen.
Castle
6 jaar geleden
Normaliter zou je eerst je schulden moeten betalen. Zeker als het belastingschuld betreft. Er zijn manieren om uit het land te komen en niets te betalen maar als je adres gevonden is of je komt op Nederlands grondgebied kan het nadeliger gevolgen hebben.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
In Engeland heeft je kind niet per se een betere toekomst dan in Nederland.
Engeland is veel duurder om te leven dan Nederland, dus je zult er een bijzonder goede baan moeten vinden om EN je schulden af te lossen EN naar school te gaan EN je kind op te voeden.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Waarom juist de UK?
heb je een onderkomen in de UK, heb je daar al een baan, en hoe zit het met de opvang van je kind als jij werkt?

Antwoorden (1)

Dat ligt aan het soort schulden dat je hebt.
Heb je belastingschuld dan wel bekeuringen open staan en je gaat met vliegtuig kom je niet weg. Wordt je door douane tegengehouden.
Met andere schulden kan dit eventueel wel maar schuldeisers zullen wel bekijken hoe de schuld eventueel alsnog verhaald kan worden.