Wat is hentepercentage bij het afbetalen van een verkeersboete in termijnen (3 termijnen)?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Wetgeving
1.6K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
wat is het bedrag in 1 keer, en wat zijn de termijnbedragen, als je die geeft kunnen we een antwoord berekenen
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
239 euro voor in 1x. moet betaald worden voor 23-10-2017. kan in 3 termijnen worden betaald.

Antwoorden (1)

Verkeersboete opgelegd van € 225,- of hoger kunt u in een aantal vaste termijnen betalen. Op die manier wordt u niet langer geconfronteerd met verhogingen, aanmaningen, deurwaarders e.d.. Het is uiteraard wel de bedoeling om de drie termijnen tijdig en volledig te voldoen omdat u anders alsnog te maken kunt krijgen met zaken zoals hierboven genoemd. Het is ook niet de bedoeling dat u bv een eerste termijn ad € 25,-- betaalt en dan weer een beetje en daarna de rest.
Er wordt geen rente berekend.