Kan je bewindvoerder, uitspraak door nederlandse rechtbank, je buitenlandse rekening blokkeren?

Ik werk ook in België en het Belgische uitzendbureau heeft mij gebeld of ik toestemming gaf om het verdiende geld naar een Nederlandse rekening over te maken, ik heb dit gedaan want zei zeiden dit is een Nederlandse uitspraak dus wij hoeven ons daar niet aan te houden. Dus kunnen ze dan wel die rekening blokkeren?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Wetgeving
1.8K

Antwoorden (1)

Als je, zoals je zegt, een Nederlandse bankrekening hebt, kan je bewindvoerder daar beslag op (laten) leggen. Dat het geld dat erop gestort wordt uit het buitenland komt, maakt daarvoor geen verschil.