Als je elke dag door dezelfde flitser geflitst wordt bij het door rood rijden, krijg je dan elke dag een boete?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Wetgeving
1.7K
erotisi
7 jaar geleden
Op een gegeven moment krijg je geen boete meer....maar ben je je auto kwijt.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
En een herkeuring met als uitslag: geen rijbewijs meer.
Degene die zoiets doet moet een kleurenblinde ex-luchtmacht werknemer geweest zijn.
Op de kruising met de startbaan van vliegbasis Twente brandde tot 1965 de onderste lamp rood. Na een bijna fataal ongeluk is dit aangepast en kwam rood boven.
fremar
7 jaar geleden
Ja'dit zal wel zijn of wat dacht je

Antwoorden (1)

Ja want elke overtreding wordt als een aparte gezien. U zal dan ook de administratiekosten per keer moeten betalen. Ik heb hieronder in de bronbijlage jurisprudentie van een persoon die beboet is met 2 boetes met 34 seconde verschil.
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
+Plus, deze is ook mooi, dat was binnen vijf minuten € 1500,-- lichter.
https://www.politie.nl/nieuws/2012/december/5/04-drie-maal-door-rood.html
Castle
7 jaar geleden
Lekkere manier om van je geld af te komen. ;-)