Hoe en waar kun je inzage vragen in jou persoonsgegevens?

Om b.v na te gaan welke instanties je persoonsgegevens hebben opgevraagd en wanneer.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Wetgeving
tinus1969
7 jaar geleden
Welke persoonsgegevens? Dat maak namelijk nogal uit.

Antwoorden (1)

Je kunt bij je gemeente navraag doen om te informeren wie inzage heeft gevraagd/ gekregen in jouw BRP (basis registratie personen).

(uit de bron:)

Organisaties die gegevens uit de BRP krijgen, bewaken uw privacy. Zij gebruiken uw gegevens alleen om hun taken uit te voeren. U kunt bij uw gemeente navragen welke instanties uw gegevens uit de BRP ontvangen.