Kan ik de koop ontbinden ?

Ik Heb een LG G 4 Die Is nu voor de 4e keer Stuk is in heele korte tijd Met Het Zelfde probleem Bij De 3e Keer kreeg ik een nieuwe LG G 4 Die Ging Na 2 weken ook all weer stuk Bootloop-problemen Ookhttp://tweakers.net/nieuws/107549/lg-geeft-bootloop-probleem-met-g4-toe-en-gaat-toestellen-repareren.html. Ik Ga hem niet Meer laten Repareren .Ik wil ook Geen nieuwe LG G 4 Ik Wil me geld Treug De winkel Doet Moelijk Ze komen met Smoesje Van De Groote Baas Moet Het Beslissen Ik Had die Telefoon
Los gekocht bij Kpn Zeist Zonder Abonnement https://www.consuwijzer.nl/elektronica/ontevreden-over-aankoop/rechten-bij-product-dat-niet-goed-ondeugdelijk-is

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (2)

Je bron geeft al praktisch alle antwoorden.
Als ik je probleem zo lees, dan heb je inderdaad recht op ontbinding van de koopovereenkomst. Van belang daarbij is dat je al meerdere (minder vergaande)pogingen ondernomen hebt om je problemen te verhelpen (je hebt het product verschillende keren laten repareren èn je hebt zelfs al een nieuw product gehad) die echter niet tot de gewenste oplossing hebben kunnen leiden. De winkel kan redelijkerwijs niet méér van je verwachten.
Wat 'de grote baas' betreft: de aanhouder wint, in dit geval. Vraag anders bij het volgende contact met het bedrijf of je deze 'grote baas' zelf mag spreken. Dat wil nogal eens helpen, want die heeft het meestal te druk om veel tijd daaraan te besteden.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bij een niet-deugdelijk product:

"Het uitgangspunt is dat u recht hebt op een gratis reparatie of een nieuw product. Dat moet dan binnen een bepaalde tijd en zonder dat u daar te veel last van hebt. De verkoper kan ervoor zorgen dat u een product te leen krijgt, zolang de reparatie duurt. U kunt niet altijd kiezen tussen een reparatie of een nieuw product. Soms wil de verkoper het product alleen maar repareren, omdat dat goedkoper voor hem is. In zo'n geval mag de verkoper zeggen dat hij alleen wil repareren."

Heb je recht op ontbinding van de overeenkomst en geldt terug? Niet zomaar.

"Ontbinding van de koopovereenkomst kan meestal niet meteen gebeuren. Dit doet u pas als de verkoper niet kan of wil repareren of geen nieuw product kan leveren. Of als dit niet van hem gevraagd mag worden. De wet zegt dat u allereerst recht hebt op levering van een goed, deugdelijk product. En dat de verkoper daar eerst voor moet zorgen."
Computoon