Mijn bromfiets is gestolen, hoe krijg ik vrijwaringsbewijs?

Mijn bromfiets is deze week gestolen. Ik wil mijn verzekering snel opzeggen. Hoe krijg ik vrijwaringsbewijs?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Wetgeving
3K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Met de aangifte (en kenteken bewijs) contact opnemen met RDW.
paulus811
8 jaar geleden
Moordigger, klinkt als een....antwoord!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Maar die van Computoon klopt. :)

Antwoorden (1)

Dat krijg je niet bij diefstal. Alleen bij verkoop of sloop.
Laat de politie proces-verbaal opmaken van de diefstal en stuur dat naar de verzekeraar met het verzoek de verzekering te beeindigen.
Bewaar zelf een kopie van alle correspondentie.
Computoon