Waar vind ik een overzicht van de nieuwe wetgeving?

Als het goed is, is er een site van de overheid waar wetten staan die over een bepaalde tijd worden ingevoerd. Ik ben op zoek naar die lijst.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving

Het beste antwoord

Dit kan op de site van de rijksoverheid. Hier staat per thema welke wetten er zijn veranderd en welke wetten er bij zijn gekomen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een van de laatste stappen die een wet doorgaat is de publicatie in de Staatscourant. Na goedkeuring van de Tweede Kamer, Eerste Kamer en staatshoofd volgt deze publicatie. Pas dan is er sprake van een wet.

Zie bron voor een link naar de Staatscourant.