verkeerde verkeersboete waar 80 mocht als 70 km berekend. Wat te doen?

Ik ben bekeurd, omdat ik 100 km reed, waar 80 mocht. ( buiten de bebouwde kom ), echter de beambte zegt dat ik daar 70 mag, dus heb ik hogere boete 184 euro. Wij zijn teruggereden en geen borden te zien van 70 km buiten de bebouwde kom. Verhaal gaan halen bij beambte , geeft aan maak maar bezwaar. Wat het beste te doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Wetgeving
bamibal
9 jaar geleden
Bezwaar maken, dus.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bezwaar maken....
Reddie
9 jaar geleden
Gewoon betalen.
Bezwaar maken helpt niet, want er is geen wettelijk verband tussen het aantal km/u te hard en de hoogte van de boete.
ronron1212
9 jaar geleden
Er is wel degelijk een verband tussen de hoogte van de boete en de snelheid.

Het beste antwoord

In bezwaar gaan. U kunt uw brief ondersteunen met ter plaatse gemaakte foto's.

Een speciaal bureau in schakelen, voor het in het bezwaar gaan, is niet nodig. Kost u alleen maar onnodig geld, terwijl u prima best een brief op kan stellen. Mag gewoon in uw eigen woorden en hoeft geen ingewikkelde brief te worden.
AlphaLimaSierra
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja prima, via flitsservice is een gratis brief te downloaden voor diverse boetes, zowel laser als flits. Dank je voor je beste antwoord!

Andere antwoorden (1)

Goedemiddag,

U kunt inderdaad zelf bezwaar maken, of dit professioneel laten doen.
Hiervoor zijn verschillende sites. Een goede is: http://www.boetebezwaar-online.nl/