Onze auto is weggesleept vanuit een parkeervak. Er stond wel een wegsleepregeling aangegeven in het dorp. Kan dit zo maar? Is bezwaar mogelijk?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (1)

Als jij je auto in een parkeervak plaatst waar een wegsleepregeling van kracht is, en jij houdt je niet aan de regeltjes, ja, dan kan het zo maar zijn dat je auto weggesleept wordt. Er zal best wel uitleg gegeven waarom je auto werd weggesleept. Meestal moet je bij het ophalen van je auto betalen, en kan je daarna bezwaar maken.
jc54
9 jaar geleden
ronron1212
9 jaar geleden
Eerst betalen en dan bezwaar. Weinig kans van slagen zo een bezwaar want je wis dat er een wegsleepregeling gold.