Ik heb vandaag per mail een boeking van een evenement bevestigd maar de werkelijke offerte nog niet getekend geretourneerd; zit ik er dan aan vast?

Ik moet er namelijk onverwachts van afzien en ik begrijp uit de offerte dat annuleren na bevestiging niet meer mogelijk is. Maar zolang mijn handtekening niet gezet is toch wel?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (1)

Een overeenkomst per email is rechtsgeldig.

Je kan contact opnemen met de andere partij, misschien is er nog iets te regelen.

Een goede ondernemer denkt met je mee.