Ik ben even gaan zoeken en ik kwam op deze site terecht:

http://www.rechtspraak.nl/Naar-de-rechter/Oplossen-zonder-rechter/Tuchtrechtspraak/Pages/Kamers-voor-het-notariaat.aspx

Ik weet niet of je er echt iets aan hebt want je hebt geen verdere informatie er bij gezet maar ik hoop dat het je verder helpt.
Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Netwerknotarissen.nl
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er zijn verschillende instanties waar u met uw klacht heen kan.
De KNB (www.knb.nl) zal eerst met u en uw notaris in gesprek gaan om het probleem op te lossen.
Vervolgens kunt u naar de Geschillencommissie notariaat www.degeschillencommissie.nl (alleen bij geschillen tot 10.000 euro)
Dan is er nog de kamer van het notariaat (www.rechtspraak.nl.) waar u een klacht kunt indienen over de notaris.
Als laatste optie kunt u nog naar een civiele rechter waar u uw verhaal kunt doen. Hier kunt u een advocaat voor in dienst nemen maar u mag dit ook zelf doen.