Op een beurs heb ik mij geabonneerd op De Telegraaf. Kan ik dat nog annuleren?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wetgeving
SimonV
10 jaar geleden
Hebt u net wat gekocht op een beurs? Bijvoorbeeld de nieuwste stofzuiger of de nieuwste kinderwagen? Of getekend voor een keuken? En hebt u bij thuiskomst spijt van uw aankoop? Soms kunt u nog van de koop af. Bij sommige beurzen hebt u namelijk 8 dagen bedenktijd als u een product hebt gekocht. Deze bedenktijd wordt ook wel 'afkoelingsperiode' genoemd. In de bedenktijd kunt u uw koopovereenkomst ontbinden. Dit betekent dat u het product teruggeeft aan de verkoper en dat u recht hebt op uw geld terug. Wilt u weten of u nog bedenktijd hebt? Lees dan de beursvoorwaarden om erachter te komen of u bedenktijd hebt. Dit staat vaak vermeld in de 'specifieke beursvoorwaarden'. Deze voorwaarden zijn vaak te vinden op het internet. http://www.consuwijzer.nl/nieuws/bedenktijd-bij-aankoop-op-beurs?cookie=ja.1394631051882620045181
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Graag wil ik je verwijzen naar De Telegraaf zelf. Daar hebben ze namelijk ook een klantenservice voor abonnementen leg je vraag daar voor en misschien kunnen hun je abonnement gelijk opzeggen Succes! Bronnen:
- http://www.123tijdschrift.nl/de-telegraaf-abonnement-klantenservice

Antwoorden (1)

Voor zover ik weet zou dit wél gewoon moeten kunnen. Ligt er natuurlijk ook aan hoelang geleden zo'n abonnement je is "aangesmeerd" op de beurs. Je hebt sowieso een paar dagen bedenktijd. Jij bent namelijk ook niet uit jezelf naar de krant gestapt met de vraag om een abonnement, maar zij zijn naar jouw gekomen.

Je kan het beste zsm contact op nemen met de klantenservice zowel telefonisch als per E-mail. Per E-mail zodat je bewijs hebt mocht je in het extreme geval in de toekomst de zaak voor willen laten komen bij de rechter.